.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طبرسی: دشمنان از پيشرفت‌هاي ايران در هراسند

نماينده ولي فقيه در استان مازندران و امام جمعه ساري گفت: نظام اسلامي در طول اين سي سال موفقيت‌هاي بسياري کسب کرده و همين پيشرفت‌ها موجب شده که استکبار جهاني به دشمني با جمهوري اسلامي ايران برخيزد.

آيت الله "نورالله طبرسي" در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ساري افزود:‌ دشمنان در تلاشند تا چهره جمهوري اسلامي را مخدوش کنند درحالي‌که ايران مدافع حق است و بهترين روابط را با کشورهاي همسايه و جهان دارد.

وي با بيان اينکه آمريکا و رژيم صهيونيستي عامل همه اين پليدي ها هستند، اظهار داشت: دنيا بايد از اين دو حکومت در هراس باشد نه از جمهوري اسلامي ايران.

خطيب جمعه ساري در ادامه سخنانش، به راهپيمايي عظيم مردم در روز 22 بهمن اشاره و تصريح کرد: ملت خداجو و حق شناس ايران با حماسه آفريني، حيرت جهانيان را برانگيخته و موجب ضربه مغزي دشمنان شدند.
وي خطاب به کارگزاران و مسئولان بيان داشت: مردم انقلابي و مؤمن ايران لياقت بيشترين خدمتگزاري را دارند و هرچه براي آنان بکوشيد، کم است.

نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري همچنين وجود مراجع، روحانيت و مسجد را در جامعه اسلامي ضروري دانست و گفت:هرچه اين نعمت ها در کشور فزوني يابد از بزهکاري و وقوع جرم‌هاي گوناگون کاسته مي شود.

آيت الله طبرسي ادامه داد: با يک نگاه به دادگاه‌ها، دادسراها و مراجع قضايي در مي يابيم کساني که به مسجد و نماز جمعه مي‌روند و پاي منبر وعاظ مي‌نشينند، کمتر مرتکب جرمي مي‌شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.